"Sista dagen" för sista gången

image1

Sitter och äter godis i mängder, förhoppningsvis för sista gången! Imorgon börjar nämligen mitt "nya liv" då jag går från att ha ridit max 1-2 gånger i veckan (och ätit på mc donalds minst lika många) till att köra hårdträning MINST fyra gånger i veckan och äta nyttigt. För att hålla koll på att jag följer mina planer har jag skapat denna blogg för att skriva ner in i minsta detalj vad jag äter och hur jag tränar. Denna blogg skriver jag alltså endast för mig själv, självklart får vänner och familj också föllja min utveckling men om du inte känner mig eller vet vem jag är så kanske du blir nyfiken ändå. Då får du gärna läsa vidare..

/Helena

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul att läsa en alldels ny blogg. Vad ska du äta för nyttigt, GI eller?

2008-03-22 @ 22:08:17
Postat av: Helena

Tacktack!
Det är kul att ja en alldeles ny blogg också.
Nej inte gi-mat, men gi-inspererad. Endast fullkornspasta/ris och potatis i smån mängder.

2008-03-22 @ 22:21:27
URL: http://helenasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0